Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 marca 2013

....jestem.

Baaaardzo długo mnie tu nie było....oj długo.Wszystko to przez komputer i moje lenistwo.Komputer zaczął fiksować...ze starości i małej pojemności,jak za trzecim razem post mi się nie ukazał to dałam sobie z komputerem spokój.Odwiedzałam znajome blogi, ale komentarze też nie zawsze wchodziły,więc tylko na przeglądaniu i czytaniu się kończyło.Nowych postów jakoś z lenistwa mi się nie chciało pisać i tak upłynął prawie rok.Nadeszła wiekopomna chwila ;-) i czas na zakup nowego sprzętu.Mam wreszcie nowiutki nie śmigany koputerek..parametrów nie podam bo się na tym nie znam,ale zapewniono mnie przy zakupie że jest naj naj nowszy.Przedtem pracowałam na systemie Windows XP home a teraz mam Windows7. Od razu widać różnicę,przedtem jak chciałam pogadać przez skypa to zamykałam wszystkie okna (nawet jak był nowy) a teraz mogę przeglądać internet i rozmawiać.Mam nadzieję że długo będzie mi służył.
 
 Oto ten komputer....zdjęcie nie najlepsze,ale mój własny!












 Teraz żeby było trochę robótkowo,to pokażę moje najnowsze prace.Zbliżają się urodziny moich czarownic,więc coś dla nich stworzyłam.
 Takie małe drobnostki.
W kolorach niebieskich ze złotem. Trochę się namęczyłam by to wszystko jakoś wyglądało,ale końcowy efekt bardzo mi się podoba.Są to takie sobie fikuśne łapki do kuchni.....chyba sobie też takie wyszyję i obszyję.






Wczoraj byłam u rudej czarownicy i... niestety niebieski kolor odpada.W tym roku będzie robiła remont kuchni i niebieski nie będzie już dominującym kolorem ,będzie ciepły brąz i zieleń.Mam już wyszyty zestaw w zieleni (jeszcze nie obszyty)ale to dla drugiej czarownicy,chyba że zdążę do 1 kwietnia wyszyć drugi w zieleni.
Mając nowy komputer,mam nadzieję że częściej będę tu zaglądać i  chwalić się mymi pracami.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i komentujących serdecznie.



2 komentarze:

  1. Fajnie, ze znowu jesteś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Ci komputer służy dobrze i jak najdłużej:)))hafciki sliczne!!!

    OdpowiedzUsuń