Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 kwietnia 2012

Jestem i....dziękuję!

 Jestem,jestem...jeszcze na tym świecie ;-) pogłoski o moim zejściu były mocno przesadzone ;-) To był żart jak się większość domyśla....prima aprilisowy.
Wszystkim składam serdeczne życzenia świąteczne,smacznego jajka,obfitego dyngusa i niech zajączek progi Waszych domów z prezentami odwiedzi!  
 Nie mam czym się za dużo pochwalić bo cała robótkowa robota leżała odłogiem. Ale muszę pochwalić się przepiękną kurką,która zawitała do mnie tuż przed świętami,jest to prezent od Uli-Trilli.Bardzo,bardzo dziękuję Ci Uleńko,Twoja przesyłka była dla mnie całkowitym zaskoczeniem.Na szybkiego zrobiłam dekorację świąteczną i kurka pięknie się prezentuje w śród zeszłorocznych zakupionych od Kamili z Koczały- http://joncikowo.pl/   tu możecie zobaczyć co ta dziewczyna potrafi.
 A tu jeden z powodów nie pokazywania się w krainie blogierów.Pierwszy powód to moja choroba i pobyt w szpitalu,ale jak już powyżej pisałam będę żyła.Drugi powód to przyjazd wnuków.Moja wnusia już duża panna i jak sama mówi ma "Adechadecha" i chyba oprócz tego cierpi na jakieś robactwo w dupsku bo ani minuty nie usiedzi w spokoju,broi jak stado urwisów i milczy tylko wtedy gdy śpi,bo jedząc też gada.
A to jej braciszek Roni, grzeczne dziecko ale dopiero od dzisiaj....do tej pory dał też popalić,ząbki mu wychodziły i niestety marudny i płaczliwy był ponad miarę.  
Dziękuję ! mimo mojej nieobecności, za zaglądanie tu.
Dziękuję Uleńce za miły prezent!

2 komentarze:

  1. Aby Zmartwychwstały Chrystus
    obudził w nas to, co jeszcze uśpione,
    ożywił to, ci już martwe;
    niech światło Jego słowa
    prowadzi nas przez życie do wieczności.
    Radosnych Świąt w gronie rodzinnym
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę pięknych, wiosennych
    i wspaniałych Świąt Wielkanocnych,
    spędzonych w cudownym rodzinnym klimacie.

    Uściski posyłam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń